به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی عکس "قصه‌های سیدبار" شامل 50 قطعه عکس است که توسط بچه‌هاى روستاى سیدبار جدگال در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار، بخش پلان عکاسى شده در گالرى تابستان به نمایش گذاشته مى‌شود. تمامى عکس‌ها در فضایى روستایى از نگاهى کودکان ثبت شده و تمامى عواید فروش عکس‌ها براى به اتمام رساندن پروژه ساخت و تجهیز مدرسه توسعه پایدار استفاده خواهد شد. همچنین قصه‌ها و داستان‌های کودکان که توسط شرمین نادری نویسنده و... جمع آوری و ویرایش شده در نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود.

مدرسه روستا به عنوان مدرسه توسعه پایدار توسط پویش ایران من ساخته شد و در آذر 98 به بهره‌برداری می‌رسد. همزمان با ساخت مدرسه پروژه توانمندسازی اقتصادی به عنوان "بانوک" در روستا شروع به کار کرد. بانوک صندوق توسعه زنان و جوانان روستای سیدبار است که از فروش هنر سوزن‌دوزی کسب درآمد می‌کنند و سود حاصل از کار صرف بهداشت و آموزش اهالی روستا می‌شود.

نمایشگاه قصه‌های سیدبار روز جمعه 20 آبان از ساعت 17 در گالرى تابستان خانه هنرمندان افتتاح خواهد شد و علاقه‌مندان مى‌توانند تا 5 آذر هر روز از ساعت 14 تا ۲1 در گالرى تابستان به نشانى خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی(فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنرمندان از این نمایشگاه دیدن کنند.