به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و مدیران منطقه آزاد اروند عصر پنجشنبه 15 آبان‌ماه با حضور در گلزار شهدای خرمشهر به شهدای این شهر ادای احترام کردند و با حضور در منزل شهید محمدرضا عسگری‌فر از خانواده این شهید تجلیل کردند.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در نخستین روز بیست دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به تماشای دو نمایش نشست.

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و مدیران منطقه آزاد اروند در نخستین روز بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نمایش "پیرننا" به کارگردانی اکبر قهرمانی با بازی صدیقه کیانفر، بازیگر پیشکسوت را در تالار غدیر خرمشهر تماشا کردند. معاون امور هنری پس از تماشای این نمایش از صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تجلیل کرد.

 

معاون امور هنری و مسوولان همچنین در نخستین روز بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به تماشای برا به نویسندگی و کارگردانی پیمان شاهوردی از بروجرد در تماشاخانه فانوس خرمشهر تماشا کردند