به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و نود و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی و دومین نمایشگاه کتاب "جزیره کیش"، چهارشنبه 15 آبان با حضور قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ایوب دهقان‌کار مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سایر مدیران و مسئولان جزیره کیش افتتاح می‌شود.

دومین نمایشگاه کتاب جزیره کیش با حضور کتب ۳۲۷ ناشر از سراسر کشور و ارائه ۱۶ هزار و 379 عنوان کتاب به‌صورت فروش متمرکز در سالن تالار شهر جزیره کیش برگزار می‌شود. برای این دوره از نمایشگاه مبلغ یک میلیارد تومان بن یارانه الکترونیکی خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در نظر گرفته‌شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

رونمایی از کتاب‌های "تاکسی‌نامه" نوشته محسن قاسمی، "پرسه در پاریس" نوشته رضا فیاضی، "کودک از ابراهیم" حسن بیگی و "عبور از نقطه تلاقی" نوشته فریده ترقی از برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

دومین نمایشگاه کتاب "جزیره کیش" از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ آبان از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا 23 در محل تالار شهر "جزیره کیش" پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.