به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، معاون هنری و سینمایی اداره کل در آیین معارفه هیئت رئیسه جدید گفت: انجمن موسیقی به عنوان بازو و مشاور اداره کل و در راستای حمایت از هنرمندان و مطالبه‌گر حوزه موسیقی جهت پویایی این حوزه قدم بردارد.

محمدحسین زندویان با اشاره به اینکه تهیه و تدوین برنامه مهمترین اولویت هیئت رئیسه جدید انجمن باشد، افزود: برنامه‌ریزی مولفه‌ای برجسته جهت مدیریت در راستای اهداف سازمانی است که انجمن باید به آن نگاه ویژه داشته باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای هیئت‌ رئیسه قبلی انجمن، بیان کرد: اعضای جدید انجمن تلفیقی از جوانی و هنرمندان برجسته این حوزه است که با توجه به این مهم باید بیش از هر زمان دیگری به معرفی و ارتقاء سطح موسیقی استان در سطوح مختلف پرداخته شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه بر توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و توسعه فعالیت های تخصصی انجمن موسیقی تاکید کرد.

در ادامه هیئت رئیسه جدید انجمن موسیقی به بیان توضیخاتی مختصر پرداختند.  

در پایان علاوه بر اهداء لوح سپاس و تقدیر از بهرنگ حکیم پور رئیس سابق انجمن موسیقی بوشهر توسط معاون هنری و سینمایی اداره کل حکم اعضاء جدید به آنها اعطاء شد.   

عبدالحسین مصدق‌زاده، امیر میرشکاری، محسن حیدریه و حماسه حق‌پرست به عنوان اعضاء اصلی و سید محمد رضوانی و محمد ابراهیمی به عنوان عضو علی‌البدل برای مدت یکسال معرفی شدند.