به گزارش هنرآنلاین، دومین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های دیجیتال و مجسمه‌های 3 بعدی علی رحیمی، جمعه 17 آبان در گالری دانشگاه هنر تهران افتتاح می‌شود و تا چهارشنبه 22 آبان ادامه خواهد داشت.

علی رحیمی نقاش، انیماتور و مجسمه‌ساز است که از سال 1379 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و پس از تجربه موفق نمایش آثارش در نگارخانه نامی خانه هنرمندان در تابستان سال 89، این دومین نمایشگاه انفرادی او به حساب می‌آید.

حضور در بینال‌های مختلف و داوری برخی از جشنواره‌های داخلی از دیگر فعالیت‌های وی به حساب می‌آید.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه  با عنوان "دیجیتالخانه تاریک" که به قلم علی رحیمی نوشته شده، آمده است: فرآیند حاشیه‌سازی برای آثار هنری و توجه به حواشی و داستان زندگی هنرمندان دهه‌هاست که به صورت یک اپیدمی در جوامع هنری و در بین عموم رشد کرده است و تقریبا به صورت یک امر بدیهی از سوی همگان تلقی می‌شود، از سوی دیگر هنر مدرن و دیجیتال خود بستری مناسب برای این موضوع پدید می‌آورد‌. البته در هنر هیچ‌گونه قاعده و قانون مدونی وجود ندارد تا با پیروی از آن به درجات بالاتری رسید زیرا با امری بسیار انتزاعی مواجه هستیم که می‌توان از آن به عنوان آخرین فصل در مناقشات فلسفی یاد کرد و تا مدت‌ها نیز به این منوال خواهد ماند.

در این نمایشگاه 48 اثر در قالب نقاشی دیجیتال و 15 اثر در قالب مجسمه در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

گالری دانشگاه هنر در خیابان انقلاب، روبروی تئاتر شهر، کوچه بالاور واقع شده است.