به گزارش هنرآنلاین مجموعه‌ای از آثار هفت آهنگساز معاصر ایرانی برای ساز ابوا و آنسامبل در تالار رودکی تهران اجرا خواهد شد.

 در این کنسرت که "جهان در جهان" نام دارد آثاری از محمدرضا تفضلی، حسام‌الدین دارابی، روزبه رفیعی، آرمین صنایعی، شروین عباسی، حمید عسکری و کارن کیهانی برای ترکیباتی چون ابوا سولو، ابوا ‌-‌ پیانو، ابوا‌ - ‌ویولنسل و ابوا ‌- ‌گیتار به اجرا درخواهد آمد.

بین این قطعات، شش قطعه به سفارش نازنین احمدزاده نوازنده‌ ابوا نوشته شده‌اند و برای نخستین بار توسط نوازندگانی چون سینا خلج (گیتار)، کارن سلاجقه (پیانو)، یاسمن کوزه‌گر (ویولنسل)، هادی یوسفی (پیانو) و احمدزاده (ابوا) نواخته می‌شوند.

احمدزاده که در کارنامه هنری خود همکاری با ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک اوزنابروک (آلمان)، ارکستر شهرداری تهران و ارکستر فیلارمونیک شهر تهران را دارد، با تدارک این کنسرت علاوه بر اجرای آثاری از هفت آهنگساز ایرانی برای ساز اختصاصی خود، این قطعات را تا پایان سال جاری ضبط و منتشر خواهد کرد.

کنسرت "جهان در جهان" 16 آبان ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می‌شود. بلیت‌های کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت قابل خریداری است.