به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، برنامه استعدادیابی "هزار صدا" در بخش موسیقی سنتی با تقدیم به استاد فضل‌الله توکل روزهای دوشنبه 13 و پنجشنبه 16 آبان ساعت 18 با حضور اهالی موسیقی و شعر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

داود آزاد، سید علیرضا میرعلینقی و پوریا اخواص به‌عنوان داوران برنامه، آثار و اجرای سه گروه جوان موسیقی اصیل ایرانی را بررسی و گروه برگزیده را معرفی می‌کنند.

در این برنامه همچنین، استاد سید رضا زهرایی آوازخوان و مدرس پیشکسوت موسیقی ایران و از شاگردان اسماعیل مهرتاش با همراهی ویولن بهروز افشار و ضرب افشین نظری آواز می‌خواند. در بخش دیگر برنامه، تارا قهرمانی نوازنده نوجوان  سنتور، و پارسا باجلاوند نوازنده خردسال تنبک یکی از آثار فضل‌الله توکل و تعدادی دیگر از هنرمندان موسیقی ایران را برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

"هزار صدا" فرصتی برای معرفی استعدادهای موسیقی است. این برنامه از سال 1392 به سرپرستی آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران شروع شد و امسال بخش کودکان و شهرستان‌ها نیز به برنامه‌های آن اضافه شده است.

فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خ جلفا است و شماره‌های 20-22872818 داخلی 122 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.