سرویس استان‌های هنرآنلاین: کوشیار ضیایی در این خصوص گفت: با حضور هفت نفر اعضا هیئت مدیره و بازرس انجمن، جلسه رسمی برگزار و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص شیوه انتخاب و تعیین مسوولیت‌ها به منظور اجرایی شدن ماده ۱۹ اساسنامه انجمن برای انتخاب مسوولیت‌های رییس، نایب رییس، خزانه‌دار و دبیر انجمن، رای‌گیری با برگه و بصورت مخفی مورد تایید اعضا قرار گرفت.

کارشناس هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: بر این اساس برای مسوولیت ریاست هیئت مدیره و انجمن، احمدرضا حسن زاده کاندید و به اتفاق آرا به این عنوان برگزیده شد. در ادامه جلسه مصطفی فتوح‌نژاد به عنوان نایب رییس و خزانه دار و محمدجواد زارع مهذبیه نیز به عنوان دبیر انجمن انتخاب شدند.

 وی در پایان اعلام داشت: در پی مشخص شدن مسوولیت‌های انجمن، مسئول تشکیل کارگروه‌های تخصصی نیز با شور و مشورت و براساس علاقمندی اعضا به شرح زیر تعیین شدند و کارگروه گرافیک به احمدرضا حسن‌زاده، کارگروه حجم را عبدالعلی غنجور قصردشتی، کارگروه نقاشی، طراحی و کاریکاتور توسط مهسا روستا، کارگروه هنرهای نوین به مصطفی فتوح‌نژاد، کارگروه عکس برای محمدجواد زارع مهذبیه رقم خورد و مسوول تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز جمشید آراسته؛ تعیین شد.

الهه بهرامی