به گزارش هنرآنلاین، "روزی کلاغی"، ""کشاورز و ربات"، "بارون میاد جرجر"، "قصه‌های یه خطی 1 و 2"، "صفر" و "روباهی که به دنبال صدا رفت" عنوان پویانمایی‌های تولید سال 1384 تا 1390 کانون است که روز چهارشنبه اول آبان سال 1398 در بخش چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشگاه فیلم هنر و تجربه اکران خواهد شد.

انیمیشن‌های 20 دقیقه‌ای "روزی کلاغی" و 22 دقیقه‌ای "کشاورز و ربات" به کارگردانی عبدالله علیمراد تولید سال‌های 1384 و 1390 و انیمیشن 9 دقیقه‌ای "بارون میاد جر جر" اثر مهین جواهریان تولید سال 1387 از جمله آثاری هستند که در این روز نمایش داده می‌شود.

همچنین انیمیشن‌های 8 دقیقه‌ای "قصه‌های یه خطی 1 و 2" به کارگردانی بهزاد فراهت تولید سال 1387، "صفر" به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی تولید سال 1389 با مدت زمان 22 دقیقه و "روباهی که دنبال صدا رفت" اثر فاطمه گودرزی با مدت زمان 10 دقیقه از دیگر آثار کانون به شمار می‌رود که اکران خواهد شد.

باشگاه فیلم هنر و تجربه هر چهارشنبه در سه بخش "جلوه‌هایی از تاریخ سینمای مستند"، "چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان" و "تازه نفس‌ها: با مروری بر محصولات انجمن سینمای جوان و آثار دهه ۶۰ مدرسه باغ فردوس" با همراهی فیلم‌خانه ملی ایران، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و انجمن سینمای جوان به نمایش فیلم‌های کلاسیک ایران می‌پردازد.

این برنامه چهارشنبه اول آبان ساعت ۲۱ در سالن شماره‌ سه پردیس سینمایی چارسو تهران، ساعت ۱۹ در پردیس سیتی‌سنتر اصفهان ساعت ۲۰ در هنر شهر آفتاب شیراز برگزار می‌شود.