سرویس سینمایی هنرآنلاین: لاله صبوری نویسنده و بازیگر این روزها در مقام مجری - کارشناس در یک برنامه سینمایی حضور دارد. فصل اول مجله سینمایی "اکران" در بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگو با بازیگران، کارگردانان، پشت صحنه فیلم‌ها، اکران‌های مردمی و نقد و بررسی فیلم‌های ایرانی و خارجی، هر جمعه ساعت ۲۲ به‌صورت اینترنتی پخش می‌شود.

او درباره این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: "اکران" یک برنامه اینترنتی است که از طریق آپارات و فیلیمو جمعه‌شب‌ها پخش می‌شود. این برنامه شامل سه بخش است. بخش اول به دست‌اندرکاران ساخت فیلم‌های روز می‌پردازد، بخش دوم درباره فیلم‌های کوتاه ممتاز است که خودم به‌شخصه این بخش را بسیار دوست دارم و اتفاق جدیدی است که به یک فیلم کوتاه می‌پردازد، و قسمت آخر نیز به سریال‌ها یا فیلم‌های خارجی روز دنیا پرداخته می‌شود. ما در قسمت اول میزبان علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم "مردی بدون سایه" و کریم لک زاده کارگردان فیلم کوتاه "ماچ سینمایی" بودیم که خوش درخشیده است.

صبوری درباره تفاوت این برنامه با سایر آثاری که در این حوزه تولید شده‌اند بیان کرد: این برنامه با آثار قبلی متفاوت است چرا که بحث اصلی ما درباره ویژگی‌های یک فیلم خوب و شناخت نسبت به این آثار است. هم من و هم احسان طهماسبی منتقد برنامه سعی می‌کنیم فیلم‌ها را ببینیم و بعد درباره آن با عوامل فیلم صحبت کنیم. ضمن این که تاکنون در کمتر برنامه سینمایی مشخصاً به فیلم کوتاه و سریال‌ها و فیلم‌های خوب خارجی پرداخته شده است و ما در این بخش نیز به این موضوع می‌پردازیم که این سریال یا این فیلم خارجی چرا و به چه دلایلی مورد توجه واقع شده و چه ویژگی‌هایی دارد.

این بازیگر در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: قرار است به‌زودی ضبط فصل دوم سریال "دوقلوها"را به کارگردانی جمشید بیات ترک و بازی محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی آغاز کنیم. همچنین در تدارک ساخت یک فیلم مستند هستم که در جنوب کشور تولید می‌شود.