سرویس تجسمی هنرآنلاین: آرت‌فر فریز لندن 2019 از 3 تا 6 اکتبر در پارک ریجنت لندن برگزار شد. این پارک هر سال به ‌مدت یک هفته میزبان نمایشگاه هنر "فریز" است و غرفه‌هایی را به گالری‌های هنری از سراسر جهان اختصاص می‌دهد. در فریز 2019 از 160 گالری دعوت شد که آثاری از هنرمندان مدرن و معاصر نمایش ‌دهند.

همچنین بخشی از پارک ریجنت به مجسمه‌ها و اینستالیشن‌های بزرگ اختصاص داشت که در فضای باز نصب و در معرض دید عموم قرار گرفتند. در این دوره از آرت فریز آثار حجمی با موضوع خاطرات و بازی‌های زمان کودکی ارائه شدند.

غزاله آورزمانی از ایران یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود که از سوی گالری آب‌انبار، چیدمانی با نام "زودگذری‌های غریب" را به نمایش گذاشت. در این اثر به لوازم بازی دوران کودکی پرداخته شده است تا مفاهیم انسانی دیگری مورد توجه قرار گیرد.

 در بزرگ‌ترین رویداد هنری عمومی لندن آثاری از 20 هنرمند مطرح بین‌المللی مانند تریسی امین، هوما بابا، رابرت ایندیانا و... ‌به نمایش درآمد.

غزاله آورزمانی متولد 1359 در تهران و کارشناس ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد تهران و کارشناس ارشد در رشته‌ هنرهای زیبا از لندن است. او سابقه حضور در کریک آرت فِر دوبی و آرت دوبی را داشته و آثارش در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به نمایش درآمده است.