تورج شعبانخانی به هنرآنلاین گفت: از شروط اولیه من برای همکاری با یک خواننده دارا بودن صدای خوب علاوه بر تکنیک است که متاسفانه کمتر کسی از آن بهره‌مند است. به همین دلیل است که معمولا کم‌کار و به عبارتی گزیده‌کار هستم.

این خواننده در ادامه گفت: صدا، شرط اصلی برای خواندن است و اگر کسی صدای خوبی نداشته باشد، چگونه می‌تواند خواننده خوبی شود؟ این در حالی است که متاسفانه امروزه هر کس به خودش اجازه این را می‌دهد که بی گدار به آب بزند و برای خودش بخواند. از میان خواننده‌هایی که برای همکاری نزد من می‌آیند قریب به اتفاق ، سر از خوانندگی در نمی‌آورند و فقط آمده‌اند که از قافله عقب نمانند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط با یک خواننده مشغول همکاری است، گفت: با خواننده‌ای به نام مجید رضا آلبوم مشترکی را راهی بازار موسیقی خواهیم کرد. این آلبوم هنوز عنوان مشخصی ندارد اما به جرات می‌توان بگویم که با توجه به فرم و محتوایی که دارد می‌تواند یکی از بهتری‌های عرصه موسیقی طی دهه اخیر باشد. چرا که هم خواننده آن صدای خوبی دارد و هم نکات ریز آهنگسازی و تنظیم در ان رعایت شده است.

وی که آلبومی را نیز با صدای خود آماده انتشار دارد، در ادامه یادآور شد: آلبوم مستقلی را با صدای خودم آماده انتشار دارم که مجموعه‌ای از آهنگهای زیرخاکی من است که توسط خودم اجرا می‌شود. این آلبوم قرار است به صورت یک کار ارکسترال کوچک همراه با پیانو ، گیتار، گیتار کلاسیک ، ویلون ، ویلون آلتو و... اجرا شود. از آنجایی که بر روی صدای خودم تسلط دارم این آلبوم آلبوم خوبی خواهد شد. چرا که خودم می‌دانم کجای قطعه باید زیر بخوانم و کجا بم و ....

این دو آلبوم تا پایان سال با همکاری من منتشر و وارد بازار موسیقی خواهد شد. بعداز ان هم اگر سالها بیکار بمانم ، تا کسی صدای خوبی نداشت و نتوانستن خوب بخواند، با او همکاری نخواهم کرد.