به گزارش هنرآنلاین، محمد مناجاتی تهیه کننده "دستان" درباره موضوع قسمت سوم این برنامه موسیقایی گفت: برنامه این هفته با برنامه های قبلی متفاوت و جذاب‌تر خواهد بود،چرا که استادان برجسته در برنامه حضور خواهند داشت.

وی افزود: این هفته استاد سید حسام الدین سراج به عنوان مهمان در برنامه حضور دارد و این برنامه بر موسیقی سه دهه این استاد با حضور چهره های مطرح موسیقی سیری خواهد داشت.

مناجاتی همچنین اظهار داشت: در برنامه این هفته گزارشی از نکوداشت زنده یاد استاد حسن کسایی در تالار وحدت به نمایش گذاشته می شود.

تهیه‌کننده برنامه "دستان" بیان کرد: نادر گلچین، استاد مرادخانی و جمعی از بزرگان موسیقی در برنامه این هفته حضور خواهند داشت.

برنامه "دستان" آیتم‌های مختلفی دارد که پیش درآمد شامل معرفی و شرحی بر محور اصلی هر برنامه، روی خط حامل؛ اخبار موسیقی، یادها و بودها؛ معرفی آثار مکتوب، قاب خاطره‌ها؛ یادمان اساتید و موسیقی ایران و نقطه سر خط؛ مستند کوتاه از مراکز فرهنگی تا کارگاه‌های آواز، نشست‌های شعر و موسیقی و... از جمله آنها است.

براساس این گزارش، "دستان" به تهیه کنندگی سیدمحمد مناجاتی و کارگردانی اسدالله ایمن و با اجرای سید عباس سجادی جمعه‌ ساعت 22 از شبکه آموزش پخش می‌شود.