به گزارش هنرآنلاین،  نمایشگاه گروهی نقاشی" سکوت نامحسوس" با ارائه آثار ۱۵ نقاش عصر جمعه نوزدهم مهرماه در گالری مژده آغاز به کار می‌کند.

علی خالق انتخاب آثار این نمایشگاه را عهده دارد و قرار است رویکردهای متنوع نقاشی پیکره‌ای امروز ایران را مرور کند.

در این نمایشگاه آثاری از علیرضا آدم‌بکان، علیرضا چلیپا، بهنام کامرانی، حسین تمجید، لیلا ویسمه، مسعود کشمیری، مهرداد خطایی، مرتضی خسروی، اوژن شیراوژن، سعید احمدزاده، علی خالق، نزار موسوی نیا، احسان نصری، داریوش قره‌زاد، حمیده حجار به نمایش درمی‌آید.

بهنام کامرانی نقاش و استاد دانشگاه در نوشتاری برای معرفی این نمایشگاه نوشته است: "نقاشى پیکره‌ای امروز ایران جنبه‌های تازه‌ای را نشان می‌دهد. این جنبه‌ها از سویى به رهیافت‌های شخصى و روانشناسی ارتباط دارند و از سویى دیگر زمینه‌های اجتماعى در پیدایش آن‌ها مؤثر می‌نماید .راهکارهاى نقاشان نیز  گوناگونى زیادى دارد و رویکردهاى بازنمایانه ، طنزآمیز ، خیالى ، اقتباسى و بیانگرانه را در برمی‌گیرد. آنچه اهمیت دارد این است که هر کدام از این نقاشی‌ها قسمتى از تجربه‌ها و فرهنگ بصرى ما را نشان و شکل می‌دهد. این هنرمندان می‌کوشند شرایط پیچیده و در حال گذار در همه‌چیز، را به آثارى براى دیدار کند."

آیین گشایش سکوت نامحسوس ساعت ۱۶ جمعه نوزدهم مهرماه در گالری مژده به نشانی سعادت‌آباد، علامه شمالی،خیابان هجدهم شرقی،پلاک ۲۷ برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۶ مهرماه (غیر از شنبه) از ساعت ۱۲ تا ۲۰ دایر خواهد بود.