به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری، علی اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری و احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، عصر یکشنبه ۱۴مهرماه از نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان کمال الملک در نگارخانه رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دیدن کردند.

در این نمایشگاه با عنوان در هنرستان کمال الملک چه می گذرد؟ آثار نقاشی، خوشنویسی، نقاشی - خط، مجسمه، منبت، سازسازی، طراحی و نگارگری از هنرجویان این هنرستان به مناسبت سالروز تولد کمال الملک به نمایش گذاشته شده است.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش هنرستان ها در آموزش هنر گفت: هنرستان ها از مهمترین مراکز آموزش هنر هستند و سابقه درخشان و موثری در آموزش هنر دارند و ضرورت دارد امروز نیز با توجه به شرایط فرهنگی و هنری، هنرستان ها تقویت شوند.

4(3)

حسینی در ادامه گفت: نمایشگاه هنرجویان هنرستان از سویی انگیزه هنرجویان را در فعالیت های هنری تقویت می کند و از سوی دیگر استعداد و توانمندی و آموخته های هنرجویان را نشان می دهد