امید رهبران تنظیم کننده قطعه آرمیتا که از زبان فرزند شهید داریوش رضاییان سروده و اجرا شده است، گفت: برای تنظیم این قطعه حسی نیاز به ادوات و المان‌های حسی بود که سعی کردم آنها را در کلیت کار لحاظ کنم.

این آهنگساز و تنظیم کننده در ادامه گفت: این قطعه یک قطعه عاطفی-حسی بود که همین موجب می‌شد در تنظیم و سازبندی آن این نکات در نظر گرفته شود و سعی بر این باشد تا حس و عاطفه‌ای که باید، به مخاطب برسد.

وی با تاکید بر اینکه انتقال حس در این شرایط یکی از اصلی‌ترین بخش کار است ، گفت: طبیعی است که وقتی در شرایطی هستی که احساس در اوج قرار دارد، یک سری کارها ناخودآگاه اتفاق می‌افتد. وقتی شعر قطعه را دیدم از ان خوشم آمد و با ملودی که حامد زمانی بر روی ان ساخته بود، ارتباط برقرار کردم. احساس کردم حس عمیقی در کار نهفته است که باید ان را انتقال داد. به همین دلیل تمام سعی خود را کردم و آنچه در من جوشید را عرضه کردم.

وی افزود:پیش از این قرار بود این قطعه توسط یک کودک اجرا شود اما وقتی اجرای ان را با صدای خود اهنگساز شنیدیم تصمیم گرفتیم با صدای خود او منتشر شود تا در اولین فرصت دکلمه آن توسط آرمیتا رضاییان اجرا شود.

وی خاطر نشان کرد: این قطعه یکی از تاثیرگذارترین قطعاتی است که تا کنون در تولید آن سهیم بوده‌ام، حتی تاثیرگذارتر از قطعات تحریم و غرور که مدام از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال پخش است.