سرویس استان‌های هنرآنلاین: مهبد نبوی مدیر آموزشگاه موسیقی ماناک درباره این نشست گفت: استاد شریف لطفی یکی از بزرگترین افراد در عرصه موسیقی کشور هستند و این حضور می‌تواند اتفاق مهمی را در حوزه موسیقی آمل رقم بزند. ما امیدواریم با چنین برنامه‌هایی، سطح علمی و کیفی آموزش موسیقی؛ برای مدرسان و هنرجویان ارتقا یابد.

این مدرس موسیقی افزود: در واقع با توجه به تشکیل کارگروه‌های موسیقی در آمل و عضویت من در این کارگروه‌ها؛ بر آن شدم تا در راستای اهداف فعالیت کارگروه‌ها از این استاد موسیقی دعوت کنم.  

نبوی ادامه داد: قطعا حضور چنین شخصیت مهمِ عرصه موسیقی کشور در آمل می‌تواند اتفاق مثبتی در تفکر موسیقایی مدرسان و نیز علاقه‌مندان ایجاد کند و امیدوارم استقبال خوبی از این برنامه شود تا بتوانیم در آینده نزدیک، برنامه‌ها را با ایشان به شکل ورک‌شاپ و مسترکلاس تحت عنوان‌هایی چون  مبانی، اصول اجرا در حوزه رهبری ارکستر و یا آفرینش در موسیقی ایرانی ادامه دهیم.

 این برنامه هنری با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز همکاری انجمن موسیقی و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهرستان آمل؛ از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۹ مهرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد واقع در اندیشه ۴۹ برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان موسیقی آزاد است.