سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار درباره برنامه‌های جدید خود به هنرآنلاین گفت: در حال حاضر سه آلبوم در راه انتشار دارم که یکی از آن‌ها با نام "گزیده ردیف" با صدای وحید تاج بعد از ماه‌های محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود.

او ادامه داد: آلبوم دیگر من یک اثر جدید از موسیقی بختیاری است که آن را تنظیم کرده‌ام و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. سعی می‌کنم این آلبوم را هرچه زودتر آماده نشر کنم. اثر بعدی آلبومی به نام "شاهنامه" است که در مرحله ضبط قرار دارد و امیدوارم بتوانم تا پایان سال آن را به پایان برسانم.

وی افزود: همچنین مشغول نگارش چند کتاب هستم. یکی از کتاب‌ها آموزش‌های ابتدایی ساز تار و سه‌تار و دیگری قطعات پیشرفته‌ای است که توسط دو تن از شاگردانم به نام‌های حشمت عطایی و علیرضا احمدی شکل گرفته است. این دو برخی از آثار من را از 10 الی 15 سال پیش جمع‌آوری کرده‌اند که قرار است در قالب یک کتاب روانه بازار شود.

ساکت ادامه داد: گذشته از این، به‌عنوان مدرس بین‌المللی پیشنهادهایی از آمریکا و کانادا دارم و قرار است به‌صورت منظم در این دو کشور کلاس‌های پیشرفته برای هنرجویان برگزار کنم که البته این به صدور ویزای مولتی برای من بستگی دارد.

این نوازنده در ادامه در مورد برنامه کنسرت‌های خود توضیح داد: همچنین گفت: تور کنسرت‌های من در کشور طبق برنامه از انگلستان آغاز می‌شود و در ادامه به آلمان و چند کشور اروپایی دیگر سفر خواهیم کرد. البته پیش از شروع این تور در تهران و تبریز به صحنه می‌رویم. شهر‌های زیاد دیگری برای اجرای کنسرت در فهرست ما قرار دارند، اما تا قطعی نشدن بحث مجوز و قرارداد نمی‌توانم به‌طور قطع نام این شهرها را اعلام کنم.

این آهنگساز در پایان گفت: همچنین بلافاصله بعد از ماه صفر در اولین فرصت ممکن با همراهی ارکستر ملی ایران به‌عنوان آهنگساز و سولیست یک اجرای بی‌کلام در تالار وحدت برگزار می‌کنیم.