سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، هادی معیری‌نژاد نویسنده و شاعر، با این توضیح که کتاب "ساعت باران" به‌زودی توسط نشر نیماژ به چاپ می‌رسد به هنرآنلاین، گفت: این داستان درباره معلمی است که برای تدریس به یکی از روستاهای شمال می‌رود. محل اقامت او یکی از ویلاهای مصادره شده از اموال افرادی است که در گذشته آن‌جا ملاک بوده‌اند. این معلم به‌واسطه اتفاقات عجیب متوجه داستان عاشقانه قدیمی و اختلاف بین دو خانواده در آن منطقه می‌شود.

او داستان "ساعت باران" را بومی شده ژانر گوتیک در ادبیات (ترکیب وحشت و مضامین عاشقانه) دانست که در 134 صفحه به چاپ می‌رسد.

معیری‌نژاد که مشغول آماده‌سازی کتاب "سفر با اشباح شمالی" در ژانر معمایی است، ادامه داد: این اثر داستان فرد وکیلی است که از طرف یکی از بستگانش ماموریت پیدا می‌کند تا دختر او را که سال‌ها پیش در آمریکا گم شده پیدا کند.  وکیل به دنبال دختر به آمریکا می‌رود و متوجه می‌شود او جذب گروه‌های نژادپرست اروپایی شده. این وکیل در سفری که به اروپا دارد دختر را پیدا می‌کند و سعی دارد او را برگرداند. 

او با این توضیح که آخرین رمانی که نوشته "قطعات گمشده" نام دارد، اضافه کرد: داستان این کتاب نیز در خارج از کشور می‌گذرد و ژانر معمایی دارد.

دو رمان "هیتلر را من کشتم" و "ویلای مروارید" (انتشارات هیلا) و مجموعه شعر "انجمن بادهای بی‌سرزمین" (نشر داستان) از آثار منتشر شده معیری‌نژاد هستند.