سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مُداِکس (ModEx) از ترکیب دو کلمه "مُد" و "اِکسپو" به معنی نمایشگاه تشکیل‌شده است.

نمایشگاه اصفهان نیز مرکزی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده‌های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در حوزه صنعت البسه و پوشاک است.

مشارکت در این رویداد باعث می‌شود تا توانمندی واحدها و بنگاه‌های مختلف تولیدی و خدماتی به معرض نمایش گذاشته شود و به‌تبع آن زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.

نمایشگاه مُداِکس عبارت است از یک فضای اقتصادی یا یک موقعیت اقتصادی ویژه که در آن عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با فعالیت‌های سازمان‌یافته و هماهنگ به مبادله کالاها، خدمات و اطلاعات اقدام کنند.

نمایشگاه مُداِکس محل تلاقی بازدیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات و نقطه تلاقی و همسوسازی عرضه و تقاضاست. مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود در یک بازار رقابتی سالم، نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، ابتکارات و ماشین‌آلات خود را عرضه نمایند.

نمایشگاه مناسب‌ترین شرایط را برای انجام دادوستد و یا برقراری ارتباط در آینده را مهیا نموده و هزینه جستجو جهت یافتن کالا و یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.

لذا اصلی‌ترین نکات حائز اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نقش ارتباطی و فضای رقابتی آن است.

در تعریفی گویا و کوتاه، نمایشگاه را می‌توان تبلیغ زنده نامید، زیرا در نمایشگاه عواملی چون تولیدکننده، توزیع‌کننده، مصرف‌کننده و کالا یا خدمات در یک‌زمان و مکان مناسب گردهم می‌آیند. همچنین برگزاری نمایشگاه موجب ارتقاء سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان می‌گردد.

یکی از نتایج مهم برپایی نمایشگاه، پدید آمدن فرصت‌های بی‌بدیل به‌منظور دستیابی سریع، کم‌هزینه و بدون واسطه به اطلاعات موردنیاز بخش‌های تجاری صنعتی است. لذا توسعه صنعت نمایشگاهی، خود موتور محرکه و عامل پویای بخش‌های مختلف اقتصاد بومی و ملی به شمار می‌رود.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و تاکنون روند رو به رشدی را با سرعت قابل‌توجهی دنبال کرده است. شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان رسالت خویش را با برگزاری نمایشگاه با موضوع‌های متعدد و متنوع و باهدف اصلی ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحدهای برتر و ایجاد ارتباط بین اعضای مجموعه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، هنری، خدماتی و... دنبال کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان با برگزاری عناوین مختلف نمایشگاهی در فضای سرپوشیده و فضای باز به‌صورت غرفه‌های ساخت‌وساز و یا برپایی استندهای تبلیغاتی در فضای مجموعه، در طول سال، علاوه بر برطرف ساختن نیازهای مختلف صنایع و مشارکت‌کنندگان، بستری مناسب را جهت نمایش محصولات و خدمات گروه وسیعی از واحدهای صنعتی و خدماتی کشور فراهم آورده است، تا هرچه بیشتر در راستای تحقق اهداف این مجموعه پیش رود.

محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به‌عنوان میزبان نمایشگاه مُداِکس اصفهان، دارای چهار سالن اصلی به نام‌های شیخ‌بهایی، میرداماد، نقش‌جهان و نصف‌جهان است که جمعاً ۹۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی را شامل می‌شود.

ستاد برگزاری مُداِکس در راستای انجام‌وظیفه ملی و نیز حمایت از تولیدکنندگان داخلی، اولویت‌هایی را به این گروه اختصاص داده است که در صورت احراز صلاحیت‌های لازم و ارائه مدرک از سوی مشارکت‌کننده مبنی بر تائید این مهم که از طرف نهادهای ذیصلاح صادرشده باشد، به ایشان تعلق خواهد گرفت.

دومین نمایشگاه مُداِکس اصفهان دی‌ماه 98 برپا خواهد شد.