به گزارش هنرآنلاین، نمایش "میمون" تا ۱۵ مهرماه تمدید و نمایش " مشق شب" در روز جمعه ۱۲ مهرماه در دو نوبت اجرا می‌شود.

با توجه به استقبال قابل توجه مخاطبان و منتقدین از نمایش‌های دانشگاهی مرکز تئاتر مولوی، نمایش "میمون" تا ۱۵ مهرماه تمدید شده و نمایش "مشق شب" در روز جمعه ۱۲ مهرماه یک اجرای ویژه در ساعت ۱۷ خواهد داشت.

گفتنی است نمایش "میمون" که با روایتی مستندگونه به موضوع بیماری ایدز می‌پردازد هرشب به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش " مشق شب" نیز که ماجرای یک خانواده به هنگام صرف شام شب سال نو را روایت می‌کند، هرشب به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹ در سالن اصلی این مجموعه اجرا می‌شود.

علاقمندان برای دیدن نمایش‌های مرکز تئاتر مولوی می‌توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت اقدام کرده و یا به آدرس خیابان انقلاب خیابان ۱۶ آذر جنب باشگاه دانشجویان مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

"کریملوژی" دو اجرایی شد

نمایش "کریملوژی" به کارگردانی رضا بهرامی به دلیل استقبال تماشاگران روز جمعه 12 مهر  در دو نوبت روی صحنه می‌رود.

نمایش "کریملوژی" به کارگردانی رضا بهرامی روز جمعه 12 مهر  طی دو نوبت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته این نمایش در روز یاد شده ساعت‌های 18 و 20 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پذیرای تماشاگران خواهد بود.

نمایش "کریملوژی" به نویسندگی مهران رنج بر، دراماتورژی کهبد تاراج، کارگردانی رضا بهرامی و بازی مجید رحمتی، که طی روزهای گذشته در تالارهای سایه و قشقایی روی صحنه رفته تاکنون با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شده است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.