به گزارش هنرآنلاین، ویژه برنامه "‌برآستان جانان " که هرشب پس از افطار تا نیمه شب در بوستان جوانمردان ایران برگزار می شود، امشب میزبان جمعی از هنرمندان خواهد بود. این برنامه چهارشنبه شب مصادف با پنجم رمضان میزبان دکتر رجبی دوانی استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام و مرتضی احمدی هنرمند پیش‌کسوت و همچنین گروه هنری حنانه است.

بر همین اساس پنج شنبه ششم ماه رمضان نیز روزبه نعمت اللهی خواننده آلبوم‌های معروف "عمو زنجیر باف" و "سرزمین مادری" با حضور در جشن رمضانی "برآستان جانان"، گزیده‌ای از آثار خود را برای هزاران تن از شهروندان روزه‌دار غرب پایتخت می‌خواند.

همچنین این برنامه میزبان هنرمندان دیگری هم چون استاد کریم‌خانی، خواننده آهنگ ماندگار " قطعه‌ای از بهشت " در وصف امام رضا (ع) و نصرالله متقالچی دوبلور باسابقه تلویزیون نیز هست.

جمعه هفتم رمضان استاد کریمخانی با حضور در برنامه شبانه "برآستان جانان " به اجرای قطعه ای از بهشت ، قطعه هایی با حال و هوای رمضان و مناجات‌خوانی خواهد پرداخت و محمد مهدی حق‌گویان نابغه قرآنی جهان اسلام نیز در این برنامه حضور خواهد داشت.

روز شنبه هشتم ماه رمضان نصرالله متقالچی هنرمند دوبلور، گروه هنری ناشنوایان نیلوفرانه و گروه نمایشی پیوند با حضور عروسک‌های بابا رمضان و سحر بانو میهمان برنامه "برآستان جانان" خواهند بود.

یک شنبه نهم رمضان نیز دکتر دوانی با ارایه سخنرانی، مصطفی صابری خراسانی با شعرخوانی و گروه صادق هویزی با اجرای دمام نوازی آبادان میهمان برنامه "برآستان جانان" می شوند.

گفتنی است جشن معنوی "برآستان جانان" همزمان با نخستین شب ماه رمضان با شعار " شهر خدا ، شهر شکیبایی" در بوستان جوانمردان درغرب پایتخت آغاز شده است و ترتیل خوانی، مناجات خوانی و تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاریان بین المللی ، قصص قرآنی و روایت های عرفانی ، همخوانی قرآن با شهروندان ، اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان موسیقی ، بازیگران ، طنزپردازان ، مداحان ، تواشیح خوانان و شاعران ، ارایه سخنرانی توسط چهره های علمی و روحانیون ، مسابقه حضوری رمضان و اهدای جوایز ، از جمله بخش های مختلف این ضیافت معنوی شبانه است.