به گزارش هنرآنلاین، دکتر برزین ضرغامی درباره دومین نمایشگاه نقاشی هنرمندان طیف اوتیسم (طیف مهر) گفت: ما در کنار فعالیت هنر شهری که با هنرمندان حرفه‌ای همکاری و مشارکت می‌کنیم در تلاش هستیم با انجمن‌های مختلف نیز این مشارکت‌ها صورت گیرد.

ضرغامی در ادامه بیان کرد: هدف ما استفاده از هنر هنرمندان در فضای شهری است تا مورد استفاده شهروندان هم قرار گیرد. همچنین با انجمن‌های مختلف که شامل اقشار خاص می‌شوند از جمله کودکان کار، اوتیسم و ....در ارتباط هستیم تا از آثار این هنرمندان هم استفاده شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: ما در طول سال با برخی از این انجمن‌ها مشارکت می‌کنیم که گاهی آثار به صورت نمایشگاه در معرض دید مردم قرار می‌گیرد و گاهی در فضای شهری و بوستان‌ها نصب می‌شوند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه نقاشی هنرمندان طیف اوتیسم (طیف مهر) اوایل مهر ماه برگزار می‌شود و ما می‌خواهیم فرصتی در اختیار این هنرمندان قرار دهیم زیرا آنها هم از این فضا سهم دارند و ما این فضا را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

ضرغامی در پایان گفت: این فرصت و فعالیت اجتماعی در روحیه این هنرمندان مبتلا به اوتیسم نقش مهمی دارد و تاثیر مثبتی در روحیه، فعالیت و زندگی آنها خواهد گذاشت. همچنین آثار آنها می‌تواند برای شهروندان و هنرمندان مشابه آنها الهام‌بخش باشد.