به گزارش هنرآنلاین، گروه نمایشی "آزاده مؤیدی‌فرد" به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تحصیلی برای کودکان محک برنامه‌های نمایشی و قصه‌خوانی اجرا کردند و از عروسک جدید این گروه که "تولد مبارک" نام دارد رونمایی کردند.

 مؤیدی فرد در خصوص حضور در محک و اختصاص برنامه رونمایی از عروسک "تولد مبارک" به کودکان مبتلا به سرطان گفت: "به عنوان عضوی از جامعه در برابر مشکلات و آلام کودکان مبتلا به سرطان احساس مسئولیت می‌کنم و تلاش می‌کنم با حضورم بتوانم در رفع بخشی از آن مؤثر باشم."

صداپیشه عروسک محبوب "چرا" با اشاره به اینکه خواهان آن است که بخشی از خاطرات و قصه‌های کودکان مبتلا به سرطان باشد ادامه داد: "توانایی تغییر صدا مثل یک هدیه به من اعطا شده‌است که در برابر چگونگی استفاده از آن مسئولم. محک جایی است که می توانم مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهم و به آرزوی خود برسم. این آرزو حضور داشتن در قسمتی از قصه کودکی کودکان مبتلا به سرطان است."

مؤیدی‌فرد درباره موضوع نمایش‌هایی که برای کودکان محک اجرا می‌شود، گفت: "برنامه‌های امروز تحت دو عنوان قصه و معرفی یک عروسک جدید اجرا شدند. قصه اول "سینا کجاست؟" نام دارد که داستان پسری است که به دلیل بیماری از خانه خود دور است و همه به او کمک می‌کنند تا سریع سلامتی خود را بدست آورد. قصه بعدی، موضوع سنجابی است که به برخی از ویژگی‌های خود افتخار می‌کند ولی در نهایت یاد می‌گیرد که دوستی و مهربانی بر هر ویژگی‌ای برتری دارد."

وی با اشاره به اولین اجرای عروسک "تولد مبارک" گفت: "امروز تولد عروسک "تولد مبارک" را در بین کودکان مبتلا به سرطان محک جشن گرفتیم تا امیدی برای بهبودی و سلامتی قهرمانان کوچک محک باشد."

 محک قدردان تمام هنرمندانی است که با حضور خود، حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های ایشان در مسیر سخت مبارزه با سرطان را هموارتر می‌کنند.