به گزارش هنرآنلاین، سریال "تلاطم" به کارگردانی وحید بی‌طرفان و تهیه‌کنندگی کرامت پورشهسواری در آستانه شروع هفته نیروی انتظامی از سه‌شنبه 9 مهرماه ساعت 23 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

جلیل فرجاد، بیتا خردمند، امین ایمانی، شیوا خسرومهر، مجید واشقانی، ساغر عزیزى  و حسین پورکریمی در این مجموعه بازی می‌کنند که در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای با همکاری معاونت اجتماعی ناجا ساخته شده است. "تلاطم" داستان چند خانواده مختلف را به شکل موازی روایت می‌کند.

دانیال شهرتی خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده که با خوانندگی و آهنگسازی آهنگ‌هایی چون "بی‌حوصله"، "دوری و دلتنگی"، "چشم‌های شرقی" و "بعد از تو" شناخته می‌شود، ساخت موسیقی متن و آهنگسازی تیتراژ "تلاطم" را به عهده داشته است. شهرتی قطعاتی برای این سریال نوشته است که موسیقی هر شخصیت داستان مختص به خودش است.

آهنگسازی تیتراژ پایانی نیز به عهده شهرتی و خوانندگی محمدرضا عیوضی است که بر روی ترانه‌ای از مهشاد عرب ساخته شده است.

فرزام فلکی (ویولن و آلتو و سه‌تار و کمانچه) و آناهیتا ایزدی پارسا (ویولنسل) در این پروژه با شهرتی همکاری کرده‌اند. او به‌جز آهنگسازی به‌عنوان نوازنده فلوت، گیتار، دف و پیانو نیز با پروژه همکاری کرده است. کار در موسسه فرهنگی هنری "سرزمین مهر و ماه" به مدیریت شهرتی و محمد مظفری ضبط شده است.