به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی، نمایشگاه عکس "بر فراز ایران با چشمان هما" با حضور مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران، دکتر مفاخریان شهردار منطقه 9، رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، عباد رضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، علیرضا حفیظی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی افتتاح شد.

 گئورگ ژرستر ۴۳ سال پیش‌ در سال ۱۳۵۵ در سفری به ایران، زیبایی‌های فراوانی را از کشورمان با دوربین عکاسی از آسمان ثبت کرد و با گذشت بیش از چهار دهه، این تصاویر در ایران و برج آزادی به نمایش درآمده است.

نمایشگاه عکس "بر فراز ایران با چشمان هما" تا سی مهرماه به جز شنبه‌ها از ساعت 9 تا 19 در نگارخانه‌های برج آزادی میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.

      

بازدید سفیر سوئیس از برج آزادی

مارکوس لایتنر سفیر سوییس در ایران ، در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه " ایران از دریچه چشمان هما " از برج آزادی بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی رامین افشاری مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و علیرضا حفیظی رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی انجام گرفت از تمام فضاها، جذابیت‌های داخلی و بام برج آزادی بازدید به عمل آمد و سفیر از طراحی و معماری بی‌نظیر این برج اظهار شگفتی کردند.

در این دیدار همچنین بر افزایش تعاملات فرهنگی هنری بین دو کشور تاکید شد و رییس برج آزادی نسبت به برگزاری هفته فرهنگی سوییس به میزبانی این مجموعه اعلام آمادگی کرد.

در پایان دفتر یادبود برج آزادی، به رسم یادگار توسط  مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران امضاء شد.