به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایشگاه قرآن در بیستمین دوره خود میزبان نمایش‌های میدانی با مضامین دینی و اسلامی در ماه بهار قرآن، رمضان است. در هفته دوم نمایشگاه نیز همچون هفته گذشته 4 نمایش در محوطه باز نمایشگاه قرآن واقع در مصلی تهران اجرا می‌شود.

یکی از اجراهای هفته دوم نمایشگاه نمایش "حقیقت یاب" به کارگردانی امین وحیدی پور است که موضوع آن دروغ، یکی از گناهان کبیره است.

نمایش "رهایی" به کارگردانی امیرحسین شفیعی که اشاره مستقیم به آیه‌ای از سوره بقره دارد که می‌فرماید: "به جلالم قسم که اگر بنده‌ای جز من از کسی طلب روزی کند امیدش نا امید می‌شود "، نیز یکی دیگر از نمایش‌های این هفته است.

نمایش "مکافات عمل" به کارگردانی علیرضا دهقانی که به روایتی از حضرت خضر می‌پردازد و نمایش "هیس" با موضوع بیداری اسلامی دو نمایش دیگر هستند.

اجرای این نمایش ها در هفته دوم، شنبه 7 مرداد از ساعت 18:30 تا 20:15 در نمایشگاه قرآن آغاز می‌شود.

این نمایش ها به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی اجرا می شوند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر با شعار "قرآن، فرهنگ بیداری" در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کارکرده است و تا 24 مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/54/53