به گزارش هنرآنلاین، سعید رضا زمزیا، مسئول برگزاری نمایشگاه فروش آثار خوشنویسان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه فروش آثار خوشنویسان کرمانشاهی، نشان دادن آثار فاخر هنرمندان استان و همچنین شرکت در اکسپو استانی می باشد که آرزوی دیرینه هنرمندان کرمانشاهی بوده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می باشد، تصریح کرد: انجمن های خوشنویسان، هنرهای تجسمی، عکاسان و... نیز در برگزاری این نمایشگاه نقش داشتند.

زمزیا افزود: تعداد 54اثر از از خوشنویسان استان کرمانشاه در این نمایشگاه در قالب های ثلث، ‌نسخ، شکسته و نستعلیق به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند بابیان اینکه این نمایشگاه از عدم اقبال عمومی برخوردار گشته است گفت: دلیل این مشکل عدم تبلیغات و اطلاع رسانی برای عموم است زیرا اکسپو صرفا جهت خرید ادارات استان می باشد.

وی استقبال از سوی ادارات را در این نمایشگاه بسیار ضعیف عنوان کرد و افزود: با توجه به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمامی ادارات استان، عدم حضور نمایندگان این ادارات باعث تاسف و نگرانی است.

زمزیا در پایان عنوان کرد: با توجه به اختصاص بودجه جهت خرید آثار هنری از سوی مجلس شورای اسلامی انتظار می رود مسئولین به این مهم رسیدگی بیشتری نمایند.

انتهای پیام/62