سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "پپ" به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان از اول مهرماه ساعت 17:45 در تئاتر هامون روی صحنه است و بازیگران این نمایش سعید آقاخانی، صدرالله آقاخانی، اسماعیل کمالی دهقان و محمد حسن کمالی هستند. مدت زمان اجرای این نمایش یک الی شصت دقیقه است. این نمایش پیش از این در تئاتر مولوی اجرا شده است.

اسماعیل کمالی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره روند شکل‌گیری این نمایش گفت: یکی از دوستانم در شرف ارائه پایان‌نامه خود بود و به من گفت که در نظر دارد پایان‌نامه خود را به اتفاق پدرش اجرا کند. به او پیشنهاد دادم تا کارگردان پایان‌نامه‌اش باشم و او نیز پذیرفت. در نهایت پایان‌نامه اجرا شد و فیلم آن را به جشنواره تئاتر دانشگاهی ارائه کردیم و این نمایش در آن جشنواره پذیرفته شد و روی صحنه رفت و پس از آن نیز در تئاتر مولوی اجرای عمومی شد.  

او در ادامه افزود: در اجرای عمومی این نمایش در تئاتر مولوی علاوه بر دوستم و پدرش، من و پدرم نیز به اجرا اضافه شدیم و در دور جدید اجراها در تئاتر هامون حدود 15 نفر از دوستان با پدران‌شان در اجرا حضور دارند.

کمالی دهقان درباره موضوع و مضمون این اثر عنوان کرد: این نمایش موضوع و مضمون خاصی ندارد و درباره گفتمان میان انسان‌هاست. در این نمایش دو انسان نشسته و با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند این گفت‌وگو را خودشان هدایت می‌کنند و من به عنوان کارگردان چندان در آن دخالت خاصی ندارم.

این کارگردان جوان درباره تمرینات این نمایش یادآور شد: به منظور اجرای پایان‌نامه حدود یک ماه تمرین داشتیم و پس از آن برای اجرای عمومی در تئاتر مولوی اصلاً تمرینی نداشتیم و پدر من در زمان اجرا به گروه اضافه شد و در اجرای کنونی نیز تمرینی نداشته و بیشتر گفت‌وگو داشتیم. این نمایش به گونه‌ای است که انگار مخاطب به مکان خصوصی دو نفر وارد شده و شاهد گفت‌وگوی میان آن دو نفر است.

او درباره طراحی‌های این نمایش گفت: تنها دو صندلی در صحنه است و نورپردازی خاصی انجام نشده است و موسیقی هم در این نمایش وجود ندارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: روابط عمومی: صبا پیریایی و تیزر: آرش رفیعی.

علاقمندن می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.