سرویس مد و لباس هنرآنلاین: انجمن طراحان لباس و پارچه ایران اقدام به برپایی دوره آموزشی نرم‌افزار کاربردی CLO3D کرده است.

این دوره آموزشی در روزهای ٨ و ٩ مهرماه از ساعت 9 تا 17 و باهدف تسلط به برنامه، فراگیری ابزارهای مرتبط، کاربردی نمودن رایانه برای اجرای دلخواه و تحلیل و شبیه‌سازی برپا می‌شود.

سید ابوالفضل میر خلیلی مدرس این دوره آموزشی است.

 نرم‌افزار CLO3D یک نرم افزار طراحی سه‌بعدی مد است که به شبیه‌سازی پوشاک می‌پردازد. این برنامه به شما اجازه ایمپورت کردن و دوختن الگوهای 2D CAD  بر روی یک مدل مجازی سفارشی (آواتار) می‌دهد.

 در این نرم‌افزار تمامی مراحل طراحی لباس از طراحی الگوی اولیه گرفته تا دوخت و دوز و تغییر متریال و درنهایت تنظیم اندازه و رنگ‌بندی و … می‌توانید انجام دهید. امکان نمایش سه‌بعدی پوشاک در مانکن‌های مختلف مهیا است که با استفاده از این ویژگی می‌توان تغییرات را سریعاً روی لباس مشاهده نمایید. با سافت ساز همراه باشید.

طراحی هم‌زمان به‌صورت 2D و 3D، استفاده از مدل‌ها و مانکن‌ها برای مشاهده لباس به‌صورت واقعی، پشتیبانی از انواع خواص فیزیکی پارچه‌ها، هماهنگ‌سازی ویرایش الگو و دراپینگ 3 بعدی برای طراحی تعاملی، پشتیبانی از برنامه‌های مدلینگ 3D چون 3ds Max، مایا  …، پشتیبانی از الگوهای طراحی، انجام عملیات دوخت و اتصال قطعات طرح، انجام کلیه عملیات تهیه پوشاک شامل طراحی، دوخت و نمایش لباس به‌صورت مدلینگ و استفاده از طراحی‌های ذخیره‌شده در طراحی‌های جدید ازجمله ویژگی‌های نرم‌افزار CLO3D است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188302944 و 2188860305 تماس بگیرند.

photo_2019-09-18_13-46-01 (2)