به گزارش هنرآنلاین، 24 مهمان در طول برگزاری بزرگترین گردهمایی معنوی جهان اسلام و ایام ماه مبارک رمضان در بخش ره یافتگان یا تازه مسلمانان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور خواهند داشت. قرار است این میهمانان از خاطرات، چرایی و چگونگی مسلمان شدنشان برای بازدیدکنندکان بگویند.

تاکنون «سوربی پوسینی» از بورکینا فاسو و «شریف» از تایلند و «اِکرام زیاد الله اُف» از تاجیکستان مهمان این بخش بوده اند و در نشستی از خاطرات و چرایی و چگونگی مسلمان شدنشان برای مخاطبان سخن گفته اند.

همچنین از امروز، چهار مرداد تا آخرین روز برگزاری نمایشگاه به ترتیب « فقیه» سرکنسولگر ایران در لندن، «رحیم زاده» مبلغ فعال بین المللی، «فدریک ریب روت» تازه مسلمان فرانسوی، «نورالله» از ترکیه، «محمد جارا» از ساحل عاج، «حجة الاسلام عسگری» مبلغ چینی، «حجت الاسلام سالک» نماینده مجلس و فعال بین المللی، «میلانی» مبلغ ایتالیایی، «حجت الاسلام لقایی» مبلغ فعال در استرالیا، «گونیگو یامامورا» از ژاپن، «محمد حسن قدیری ابیانه» مبلغ بین المللی و سفیر سابق ایران در کشورهای اروپایی و آمریکایی، «یاسین علی» از فرانسه، «عبدی پور» مبلغ بین المللی، « ایرج حسابی» فرزند پروفسور حسابی، «ملیسا کارتر» از آمریکا و همسرش «بهرام حیدری» از مدیران هالیوود، «مرضیه هاشمی» از امریکا، «ایوان ریدلی» خبرنگار تازه مسلمان و همسرش «سمیر اصلی» از انگلیس، «حجت الاسلام ایرانمنش»، «حجت الاسلام حکیم الهی» و«قدری» از ترکیه در این بخش حضور خواهند داشت.

بخش ره یافتگان در بیست یکمین روز از ماه رمضان میزانی مهمان ویژه ای را بر عهده خواهد داشت و در روزهای آینده «محمد حسن قدیری ابیانه» مبلغ بین المللی و سفیر سابق ایران در کشورهای اروپایی و آمریکایی، «یحیی بونو هیپی ای » مفسر قرآن و «حجت الاسلام مجتبی کافی» پسر مرحوم شیخ احمد کافی در این بخش سخنرانی می کنند.

گفتنی است، آخرین روز از برگزاری نمایشگاه بیستم،بازدیدکنندگان شاهد حضور مهمان دیگری در این بخش خواهند بود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر با شعار "قرآن، فرهنگ بیداری" در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده و تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/25