سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مریم تاج گردون طراح و مدیر برند "نورا" درباره جدیدترین فعالیت‌های مجموعه خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: طی سال جاری فعالیتی در عرصه بین‌المللی نداشته‌ایم و بیشتر تمرکز خود را روی ایجاد نمایندگی برند "نورا" در شهرهای مختلف گذاشتیم و تاکنون موفق شدیم علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، قم، تبریز و اهواز شعبه‌هایی را افتتاح کنیم.

تاج گردون درباره میزان استقبال شهروندان مخاطب شعب جدید از محصولات این برند اذعان داشت: میزان فروش محصولات مزونی حوزه مد و لباس در تهران، بسیار بیشتر از دیگر شهرها است، هرچند معتقدیم قضاوت از هم‌اینک زود است و باید منتظر باشیم در فصل فروش محصولات به مناسبت عید نوروز، چه استقبالی از برند نورا در این شهرها خواهد شد.

او با ابراز تأسف از افزایش مشکلات اقتصادی مردم و کاهش توان خرید آن‌ها بیان کرد: محصولات ما در لاین مد اسلامی بسیار هزینه‌بر هستند و به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، پارچه، دستمزدها و غیر، قیمت تمام‌شده محصولاتمان بالا رفته و طبیعی است در شرایطی که قدرت خردید مردم به‌شدت پایین آمده است، استقبال از محصولات مزونی هم نوع ما کاهش یابد.

مدیر برند "نورا" به اجرای طرح "نورا برای همه" اشاره و تصریح کرد: در راستای افزایش طیف مخاطبان، حداقل دو بار در سال و حوالی ماه‌های تیر و مهر، محصولاتمان را با قیمتی پایین و به‌جرئت می‌توان گفت با حداقل سود ممکن در تیراژی محدودتر به فروش می‌رسانیم که اغلب مربوط به طرح‌های پرطرفدار و پرفروش در دیگر ایام سال است.

تاج گردون در ادامه به شرایط حاکم بر بخش دولتی حوزه مد و لباس اشاره کرد و گفت: باید بپذیریم که نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها فرصتی برای نمایش روند روبه‌پیشرفت مد ایرانی را فراهم می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونق دوباره رویدادهای متنوع در عرصه مد و لباس باشیم.

او افزود: هرچند فعالیت ما مزون داران به‌هیچ‌عنوان وام‌دار جشنواره‌های این عرصه نیست، اما بپذیریم که باید به شکلی هوشمندانه قدردان تغییر و تحولات یک دهه اخیر در حوزه مد و لباس باشیم و تلاش کنیم تمام فعالان این عرصه بتوانند باانگیزه در صنعت پویا و همواره پرطرفدار مد و پوشاک به فعالیت بپردازند.