به گزارش هنرآنلاین به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب "شهنواز" نوشته رضا رسولی یکشنبه هفتم مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور نویسنده کتاب و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در فرهنگ‌سرای ملل رونمایی می‌شود.

"شهنواز" روایتی است از جوانی بلوچ و سنی مذهب که در گیر و دار انتخابی سخت قرار گرفته است؛ از یک سو سختی‌های زندگی در سیستان و بلوچستان دامن‌گیر او شده و وسوسه‌های ملحق شدن به مدارس علمیه سلفی و از سوی دیگر او برای بازسازی حرم امام حسین(ع) در کشور عراق دعوت به همکاری شده است. در این اثر برخی پرسش‌ها درباره هزینه‌های مردمی برای ساخت عتبات مقدسه و نقش بیگانگان در اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی مطرح می‌شود که رضا رسولی با ایجاد ماجراها و خرده روایت‌هایی به زوایای مختلف زیارت و بازسازی حرم و برادری شیعه و سنی پرداخته است. این نویسنده برای نوشتن این رمان به کشور عراق و شهرهای زیارتی آن سفر کرده است و پس از  ماه‌ها جمع‌آوری مستندات و دیدن رویدادها اقدام به نوشتن این کتاب کرده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی melal.farhangsara.ir مراجعه کنند