سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به پیش‌بینی‌ها درباره مد پاییز و زمستان 2019. پاییزی که به‌تازگی و روی تقویم از راه رسیده هرچند که هنوز طعم و بوی این فصل رنگارنگ در ایران حس نشده است.

لباس چرم، این قابلیت را دارد که ظاهر شمارا در پاییز و زمستان ۲۰۱۹ از یک استایل غیررسمی به رسمی تبدیل کند. کت و پالتو چرم، بدون توجه به سن، استایل و فرم بدن، همیشه انعطاف‌پذیر بوده و می‌توان آن را بالباس‌های دیگر پوشید. چه برای خرید یکی از آن‌ها حقوق یک ماه خود را داده باشید چه کت چرم ارزان‌قیمتی خریده باشید، به‌هرحال همیشه می‌توانید آن را برای مراسم‌های مختلف بپوشید.

یکی دیگر از راه‌های نشان دادن قدرت زنان، استفاده از شنل در ترند پاییز و زمستان ۲۰۱۹ است؛ زیرا شنل‌ها احساس سوپر قهرمان، پرنسس و…. را به‌خوبی القا می‌کنند.

برندهای مختلفی مثل ورساچه در نمایش‌های مد پاییز و زمستان 2019 خود از پارچه‌های رنگارنگ چهارخانه استفاده کرده‌اند؛ بنابراین شما هم می‌توانید با استفاده از این طرح در جدیدترین مدل‌های لباس زمستانی خود استایلی چشمگیر داشته باشید که درعین‌حال کلاسیک و رسمی هم هست.

طرح‌های پوست حیوانات در حال حاضر از محبوب‌ترین سبک‌ها و ترندهای مدل‌های لباس زنانه است که در پاییز امسال بسیار پرطرفدار بوده و در زمستان نیز همچنان پرطرفدار خواهد بود.

پاییز و زمستان ۲۰۱۹ زمان پوشیدن کت و شلوار است مخصوص به سبک و سیاق دهه ۹۰. وقتی هوا رو به سردی می‌رود استفاده از آن‌ها فوق‌العاده است.

بوت‌های شل چیز جدیدی در دنیای مد نیستند و از سال‌ها پیش در اشکال و مدل‌های مختلف وجود داشته‌اند. این بوت‌ها می‌توانند زیبایی و جذابیت خاصی به استایل زمستانی شما بدهند.