سرویس موسیقی هنرآنلاین: سید محمد میرزمانی آهنگساز و موسیقی‌دان درباره برنامه‌های جدید خود به هنرآنلاین گفت: دو طرح خوب در حوزه موسیقی دارم که متأسفانه تا امروز با وجود وعده‌ووعیدهای فراوان هنوز حامی مالی برای اجرای آن‌ها پیدا نکرده‌ام.

آهنگساز آلبوم‌های "رنگین‌کمان عشق" با صدای عبدالحسین مختاباد و "وداع" با صدای حسام‌الدین سراج ادامه داد: یکی از طرح‌ها "آیینه‌ها" نام دارد که درباره شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص) با شعری از علی انسانی است. اولین بار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام حمایت کرد، اما در ادامه با وجود پیگیری‌های من اقدامی صورت نگرفت. بعد از آن حوزه هنری و حتی بنیاد رودکی تمایل زیادی برای همکاری در این پروژه اظهار کردند، اما در نهایت اتفاقی نیفتاد.

رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی افزود: طرح دیگر من 14 اتود برای پیانو به‌صورت والس و متشکل از قطعات ساده تا پیشرفته را دربر می‌گیرد که قرار است به‌صورت کتاب منتشر شود. برای این طرح نیز هنوز حامی مالی ندارم.

آهنگساز سریال "کوچک جنگلی" و فیلم‌های "دیده‌بان" و "شوکران" ادامه داد: در ادامه برنامه‌هایم برای چندمین بار کنسرت "وداع" را با صدای حسام‌الدین سراج به صحنه می‌بریم. آلبوم "وداع" اولین بار در اوایل دهه 1380 در قالب کاست به بازار آمد و بعد از استقبال فراوان در سال‌های بعد لوح فشرده آن نیز منتشر شد. کنسرت "وداع" یک سال در تالار وحدت به رهبری نادر مرتضی‌پور اجرا شد. در ادامه این پروژه برای سه سال متوالی در برج میلاد روی صحنه رفت. امسال نیز این برنامه از 5 تا 7 مهر به رهبری خود بنده و آهنگسازی همایون رحیمیان در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

میرزمانی اضافه کرد: در کنسرت وداع هشت قطعه با همراهی آقای سراج به‌عنوان خواننده اجرا می‌شود و قطعاتی نیز به‌صورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط وحید جلیلوند هنرمند مطرح کشورمان اجرا خواهد شد. این برنامه با حضور سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می‌شود، چرا که قرار است کنسرت "وداع" به‌عنوان یک محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران، با مشارکت موسسه فرهنگی اکو در قالب دی‌وی‌دی‌هایی به زبان‌های اردو، روسی و ترکی منتشر شود.