سرویس موسیقی هنرآنلاین: سعید عرب خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تولید چهار تک‌آهنگ هستیم که تمام این قطعات مراحل پایانی خودش را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: این قطعات پس از اخذ مجوز و همچنین پس از ایام محرم و صفر در فواصل زمانی مناسب در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این قطعات با عرفان حسینی و سعید سام همکاری کرده‌ام. فعلاً قصد انتشار آلبوم ندارم و سعی می‌کنم تمام قطعات خودم را به‌صورت تک‌آهنگ و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کنم.

خواننده آلبوم‌های "مهربونم" و "دریا" اضافه کرد: متأسفانه مردم دیگر مانند سابق آلبوم خریداری نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند قطعات خواننده محبوبشان را از طریق اینترنت دانلود کنند. به همین دلیل سعی می‌کنم قطعات جدیدم را به‌صورت تک‌آهنگ منتشر کنم. ضمن این که فعلاً قصد تولید موزیک‌ویدئو هم ندارم و تنها برای قطعات جدیدم تیزر ویدئویی منتشر می‌کنم.

او در پایان گفت: برای برگزاری کنسرت صحبت‌هایی شده است و به امید خدا پس از ایام محرم و صفر کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها خواهیم داشت که جزئیات بیشتر آن متعاقباً اعلام خواهد شد.