سرویس مد و لباس هنرآنلاین: ترند و مد پاییزه، یکی از جذاب‌ترین فرصت‌های رخ‌نمایی عرصه فشن در تمام نقاط جهان است و همه‌ساله هم‌زمان با پایان فصل گرما، نمایشگاه‌هایی پاییزه پوشاک در سراسر جهان با حضور و همراهی برندهای مختلف برپا می‌شود.

امسال هم نمایشگاه پاییزه پوشاک اینترتکستایل شانگهای از تاریخ 25 تا 27 سپتامبر (3 تا 5 مهر 98) در مرکز ملی برگزاری نمایشگاه و همایش شانگهای برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه بیش از 4400 غرفه گذار از 33 کشور مختلف باده‌ها هزار از خریداران بالقوه ملاقات خواهند کرد.

برای هر چه بیشتر نشان دادن چندملیتی بودن نمایشگاه هیئت‌هایی از خریدارن مهم از کشورهای هند، مالزی، فیلیپین، روسیه، سنگاپور، تایلند و ویتنام تشکیل‌شده است تا معاملات تجاری بیشتری در مقیاس جهانی انجام شود.

به گفته اولاف اشمیت معاون بخش منسوجات و فناوری‌های نساجی کمپانی مسه فرانکفورت بقای صنعت مد وابسته به تبادل ایده‌ها و نوآوری‌های جدید میان کشورهاست. نمایشگاه پوشاک اینترتکستایل پس از گذشت 25 سال طیف گسترده‌ای از تأمین‌کنندگان را گرد هم آورده که انواع مختلفی از پوشاک را ارائه می‌دهند و خریداران سراسر جهان را به خود جذب می‌کنند.

در این نمایشگاه همچنین سمینار، میزگرد، انجمن‌های مربوط به ترندهای جدید و  ارائه محصولات را نیز خواهیم داشت. هم‌زمان با برگزاری اینترتکستایل، نمایشگاه پاییزه نخ و نمایشگاه‌های CHIC و PH Value نیز برگزار می‌شود.

نمایش انواع متنوعی از اکسسوری ها و محصولات مکمل پوشاک، ارائه خدمات آزمایشگاهی زیست سازگار، ارائه محصولات مرتبط با چاپ دیجیتال و نمایش انواع مختلفی از پارچه‌های کارکردی مورداستفاده در لباس‌های ورزشی، کوهنوردی، لباس‌زیر و لباس‌های محافظ ازجمله بخش‌های این رویداد است.

همچنین بیش از 20 تأمین‌کننده به ارائه پشم لوکس و ممتاز از کشورهای فرانسه، ایتالیا، هنگ‌کنگ، پرو و انگلستان خواهند پرداخت.