به گزارش هنرآنلاین، نخستین "کنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب" توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در اسفند ماه برگزار می شود.

این کنفرانس که به منظور ایجاد هم‌افزایی ملّی برای مدیریت بهینة اطلاعات وب و ایجاد بستری مناسب برای راه اندازی آرشیو ملّی وب در کشور سازماندهی شده است،فضایی را برای ارائه نظرات علمی پژوهشگران فراهم می‌آ‌ورد.

شناسایی، گردآوری، پالایش، ذخیره‌سازی، سازماندهی و دسترسی پایدار به منابع اطلاعاتی وب از موضوعات تخصصی نخستین کنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب معرفی شده است.

هم چنین در این کنفرانس قرار است منابع اطلاعاتی در وب از نظر ابعاد فنّاورانه، حقوقی و مدیریتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی و مالی، تجارب جهانی و بومی در قالب ارائه مقالات پژوهشی تجزیه و تحلیل شود.

پژوهشگران علاقه‌مند می‌توانند، مقالات خود را به زبان فارسی و در یکی از موضوع های کنفرانس در قالب ورد(word) آماده و از طریق وب سایت ، رایانامه و یا به نشانی پستی تهران، بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی ایران، کتابخانه ملی ایران، دبیرخانة نخستین کنفرانس ملّی مدیریت منابع اطلاعاتی وب، صندوق پستی3693/ 15875ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات اول آبان ماه 1391 اعلام شده است.

گفتنی است مقالات برتر همایش در مجلات علمی و پژوهشی منتشر، و به نفرات برتر جوایز ارزشمندی اهدا می شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس مراجعه و یا با شماره تماس 81623395- 81623320 تماس بگیرند.

پایان پیام/25