سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "بازیوو" به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی امسال در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان به نمایش درآمد و موفق شد چهار جایزه از مهم‌ترین جوایز جشنواره را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: "سرزمین بازی‌ها واقعی‌تر از چیزی هست که شما فکر می‌کنین. شما در مقابل دروازه‌های بازیوو هستید، لطفاً وارد شوید!". برزو ارجمند، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، رضا شفیعی جم، سحر زکریا، مجید افشاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند که قرار است به‌زودی به روی پرده سینماها برود.

میثم معراجی تهیه‌کننده اجرایی این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: به‌تازگی پروانه نمایش "بازیوو" صادر شده است، اما هنوز برنامه اکران فیلم مشخص نیست. پخش فیلم با فیلمیران است و ما دوست داریم "بازیوو" در زمان مناسبی که مدارس باز هستند روی پرده برود، چرا که یک فیلم کودکانه است. در نظر داریم با یک اکران خوب جبرانی برای تابستان خراب سینما داشته باشیم.

میثم معراجی

میثم معراجی

او در پاسخ به این سؤال که آیا نسخه نهایی نسبت به آنچه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نمایش درآمد متفاوت است یا خیر، توضیح داد: فیلم از نظر کیفیت جلوه‌های ویژه تغییراتی داشت، اما مدت‌زمان‌ و سکانس‌های آن هیچ تغییری نکرده است.

این تهیه‌کننده جوان سینما همچنین درباره شورای حمایت سینمای کودک و انتظار از این شورا عنوان کرد: ما فیلمی ساخته‌ایم که مخاطب خاص کودک را می‌خواهد و در این فیلم تأکیدمان بر سالم بودن بود. دوست نداشتیم به هر قیمتی مخاطب را بخندانیم. "بازیوو" یک فیلم پاک و تمیز و باب سلیقه کودک امروز است، ضمن این که فیلم گرانی است، در حالی که می‌توانستیم با این بودجه فیلمی در سینمای بدنه تولید کنیم که بعد تجاری نیز داشته باشد. ما این فیلم را برای کودک و سینمای کودک تولید کردیم و انتظار حمایت داریم تا دلگرم شویم و دوباره در این سینما فعالیت کنیم و به ساخت فیلم‌های کودک بپردازیم و از این سینما حمایت کنیم.