به گزارش هنرآنلاین، همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب و آغاز ماه مبارک رمضان و هفته فرهنگ رضوی و در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقا و اعتلای آگاهی عموم و ارزیابی فعالیت ها و برنامه های قرآنی واحدهای آموزشی و دریافتن میزان تاثیرات آنها در پیشرفت قرآن اولین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی طاها در سال 91 برگزار می گردد.

عالی حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: این نمایشگاه با بیش از 18غرفه از دستاوردهای آموزشی، پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث در معرض نمایش عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این نمایشگاه غرفه هایی از قبیل هنرهای دستی قرآنی، غرفه کودکان، غرفه محصولات فرهنگی، غرفه پروژه ها و پایان نامه ها و ... به نمایش درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر این نخستین باری است که دستاوردهای قرآنی در یکجا به صورت متمرکز به نمایش در خواهد آمد و گسترش و استمرار این حرکت در سال‌های آتی از برنامه‌های این نهاد خواهد بود.

عالی حسینی با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار کرد: امید داریم در جهت بهره مندی ازمنابع و محتوای قرآنی به عنوان تولیدات ملی درحوزه ی فرهنگی بامحوریت نماز،قرآن و عترت و سرمایه گذاری برای تربیت جوانان و نوجوانان درجهت شعار سال، گام های موثری برداشته شود.

این نمایشگاه از 4 الی 14 مرداد ماه از ساعت 17 الی 22 در محل حسینیه سید الشهدا جهت بازدید علاقمندان دائر می باشد.

شایان ذکر است این نمایشگاه معنوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، فرمانداری ویژه لارستان و سایر نهادها و ارگانها .... برپاشده است.

انتهای پیام/64