سرویس مد و لباس هنرآنلاین: علی روحی مدیر دپارتمان تخصصی طراحی پارچه و لباس روحی با اعلام خبر قبولی جمع قابل‌توجهی از هنرجویان این مجموعه در کنکور کارشناسی ارشد سال 98 به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: گروه روحی هر سال با برگزاری کلاس‌های تخصصی در حوزه آمادگی کنکور ارشد طراحی پارچه و لباس و استفاده از اساتید مجرب و برنامه‌ریزی‌های جامع، توانسته به داوطلبان این رشته برای کسب رتبه‌های برتر به شکلی قابل توجه کمک کند.

روحی تصریح کرد: دستاورد این تلاش، کسب رتبه‌های برتر در آزمون کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس بوده است که در ادامه این هنرجویان را به دانشگاه‌های تراز اول کشور سوق داده است.

مدیر دپارتمان تخصصی طراحی پارچه و طراحی لباس روحی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و آماده‌سازی هنرجویان جهت حضور در کنکور کارشناسی ارشد اذعان داشت: این کلاس‌ها هم در قالب تئوری و هم عملی برگزار می‌شود و هرسال داوطلبان با شرکت در این دوره‌ها از تخصص کافی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی پارچه و لباس برخوردار می‌شود که بهره‌گیری از آموزش‌های مربیان، مسیر را برایشان هموار ساخته و به کسب رتبه‌های برتر توسط آن‌ها منتهی خواهد شد.

اسامی پذیرفته‌شدگان هنرجویان دپارتمان تخصصی طراحی پارچه و لباس روحی در آزمون کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس به شرح زیر است:

photo_2019-09-18_09-36-20