سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برندینگ یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر کسب‌وکار اعم از کوچک و بزرگ، جزئی و یا تجاری بوده و عرصه مد و لباس هم به‌واسطه جایگاه عاطفی و احساسی محصولات آن، به‌شدت درگیر دانش برندینگ است.

باغ کتاب تهران در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریورماه میزبان نخستین دوره مدیریت مراکز علم و پارک‌های موضوعی باشد و در این دوره به مباحث مهمی در حوزه مد و لباس همچون بازاریابی دیجیتال و برنامه‌ریزی راهبردی و برندینگ بپردازد.

این دوره آموزشی به شکل کارگاهی و همراه با فعالیت‌های تیمی برگزار می‌شود. در نخستین دوره مدیریت مراکز علم و پارک‌های موضوعی، کاوه یزدی‌فرد مدرس طراحی راهبردی، شرکت‌کنندگان را با طرح راهبردی و طرح اقتصادی و به‌کارگیری آن‌ها در مدیریت بهره‌برداری آشنا می‌کند.

ایمان جلیلی مدرس روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال  هم با موضوع روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال، برنامه‌ریزی راهبردی و برندینگ تدریس می‌کند.

سعید زواریان مدرس مدیریت منابع انسانی به آموزش موضوع مدیریت منابع انسانی، جذب، استخدام، مصاحبه و آموزش نیروی انسانی خواهد پرداخت و همچنین محمدحسین ذوالنوریان مدرس برنامه‌ریزی و اجرای رویدادها درباره چگونگی طراحی و اجرای رویداد خواهد گفت.

این دوره با همکاری و تأیید کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو برگزار می‌شود و مدرک پایان دوره به کسانی که در تمام کلاس‌ها و کارگاه‌ها شرکت کنند با نشان یونسکو اهدا خواهد شد