سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه انفرادی غزاله بحیرایی با نام "بدون سرزمین" در گالری اوتور دی ایماژ، شهر لیون برپاست. این نمایشگاه بخشی از بی‌ینال لیون در فرانسه است.

بحیرایی در این مجموعه آثاری را به نمایش گذاشته است که پیرامون جنگ و آسیب‌های وارده بر انسان شکل گرفته است. بخشی از آثار این نمایشگاه با استفاده از لباس نوزادان به وجود آمده است. این لباس‌های سفید زمینه‌ای برای تصاویری هستند که اشاره به جنگ دارند. بمب‌ها و موشک‌هایی که به سمت زمین روانه شده‌اند و جانداران مختلف از حیوان تا انسان را مورد تهاجم قرار می‌دهند، تصویر غالب در این مجموعه است.

بحیرایی از ویدئو برای نمایش ایده خود و برقراری ارتباط بهتر با مخاطب بهره گرفته است. او بیش از هر چیز تاثیرات جنگ بر کودکان و نوزادان و حتی نسل انسان پس از جنگ را مورد توجه قرار داده است. در این اثر زنی باردار در کنار بندهای رختی دیده می‌شود که لباس‌های نوزاد، با تصاویر بمب‌های روی آن، در کنار هم آویخته شده است.

بخش دیگری از این نمایشگاه به طراحی‌هایی سیاه‌قلم از چادرهای پناهجویان اختصاص دارد. او وضعیت زندگی پناهندگان و مهاجران را با تضاد سطوح سیاه و سفید و خطوط نازک و آسیب‌پذیر نشان می‌دهد.