سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود فرجام تدوینگر که با فیلم "فریدِ؟ میگه ساعت هشت" برای اولین بار روی صندلی کارگردانی نشسته است در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت این فیلم گفت: در حال حاضر فیلم در مرحله اصلاح رنگ توسط برنا جمشیدی و صداگذاری توسط حسین قورچیان قرار دارد. جواد حقیقی نیز روی موسیقی فیلم کار می‌کند که در مرحله میکس و نهایی شدن است.

وی همچنین بیان کرد: دوست داشتم موسیقی فیلم متفاوت و مدرن‌تر باشد و این اتفاق افتاد. جواد حقیقی موسیقی را در فضای الکترونیک و مدرن کار کرده است و در واقع شکل کار در مقایسه با آنچه در سینما می‌شنویم مدرن‌ و متفاوت است.

این کارگردان جوان درباره اکران "فریدِ؟ میگه ساعت هشت"  نیز توضیح داد: فعلاً درباره اکران فیلم تصمیمی گرفته نشده، اما ممکن است اولین حضورش در جشنواره فیلم فجر باشد.

"فریدِ؟ میگه ساعت هشت" حال و هوایی اجتماعی و جوانانه دارد و قصه آن روایت و برشی از دو شب زندگی پنج جوان است که بر اساس تصمیم‌ها و انتخاب‌های غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می‌زنند.

"فریدِ؟ میگه ساعت هشت" با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تولید شده و تمام صحنه‌های آن در تهران مقابل دوربین رفته است. آذرخش فراهانی، روشنک گرامی، سام حسامی، الهه افشاری، آزاده سدیری و شقایق فراهانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.