به گزارش هنرآنلاین، کرم الله محمد پور، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش بزرگ گنجینه معرفت به مناسبت بزرگداشت حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی در تاریخ 25 و26شهریورماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 15 شهریورماه می باشد، تصریح کرد: از مهم ترین محورهای این همایش سیره عملی، زندگی نامه، سیمای حضرت آیت الله ملک حسینی در نظر مردم استان و حوادث و رخدادهای سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد در سخنرانی های حضرت آیت الله ملک حسینی می باشد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برگزاری نمایشگاه آثار حضرت آیت الله ملک حسینی و رونمایی از آثار ایشان از مهم ترین کارهایی است که در روز همایش انجام خواهیم داد.

محمدپور افزود: علمای برجسته کشور نیز در روز همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد بیان کرد: ارسال سی دی، مقاله ارسالی تحت برنامه WORD2007با همراه فایل PDF الزامی است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این همایش با همکاری انجمن آثار و مفاخرفرهنگی کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/64