سرویس تئاتر هنرآنلاین: محمدعلی کشاورز به بهانه برگزاری رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر معمولان استان لرستان، یادداشت کوتاهی را در اختیار هنرآنلاین قرار داد که متن آن بدین شرح است:

"از مدتی قبل در جریان بودم که دکتر روح‌الله جعفری قصد دارد برای حمایت از مردم سیل‌زده، رپرتوار نمایشنامه‌خوانی برگزار کند. او به‌همراه تعدادی از هنرمندان خوب تئاتر، ده نمایشنامه ایرانی را به‌مدت ده شب در تماشاخانه سنگلج کار کرد. "لبخند باشکوه آقای گیل" یکی از این ده نمایشنامه است که اکبر رادی آن را نوشته است. کارگردان این نمایش، دکتر رکن‌الدین خسروی بود که آن را در ده پنجاه شمسی در تالار 25 شهریور اجرا کرد. من در این نمایش، نقش "علیقلی‌خان" را بازی کردم.

دکتر جعفری با کارگردانی "رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر معمولان، استان لرستان" به نمایش ایرانی ادای دِین کرد و به آن ارج و بها داد. از دید من این کار، کار بسیار جالبی بود که عالی برگزار شد.

همه عواید حاصل از بلیت‌فروشی این رپرتوار به مردم نجیب مصیب‌دیده شهر معمولان اختصاص پیدا کرده که در نوع خود جالب توجه است. باید به دکتر جعفری و هنرمندانی که او را در این رپرتوار همراهی کردند، گفت که شما با انجام این کار خیرخواهانه، کاری کردید کارستان.

خداوند به شما عزیزان، طول عمر توأم با سلامتی بدهد تا بتوانید در انجام کارهای عام‌المنفعه پیش‌قدم باشید."