به گزارش هنرآنلاین، مجتبی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با ابراز گلایه از برخی اظهار نظرهای غیر حرفه ای در ارتباط با برگزاری مراسم برزگداشت روز خبرنگار گفت: طی چند روز گذشته شاهد اظهار نظر ها و ابراز سلیقه های گاه غیر حرفه ای از سوی برخی مدیران و مسئولین نشریات و رسانه ها جهت چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار بوده ایم.

وی تصریح کرد: اظهار نظرهای در این خصوص که از طریق پیامک یا مصاحبه انتشار می یابد کاملا شخصی بوده و هیچ ارتباطی با ستاد بزرگداشت روز خبرنگار ندارد.وی خاطر نشان کرد: این اقدام از سوی این افراد نه تنها تاثیرمثبتی در برگزاری این مراسم ندارد بلکه تنها موجب ایجاد حواشی و فضایی ناآرام بین اهالی رسانه و مدیران استان می گردد.

ابراهیمی افزود: انتظار می رود اهالی رسانه همچون گذشته به رسالت خود که همان شفاف سازی و انعکاس واقعیت است عمل کنند واز قرار گرفتن در برخی از فضاهای جانبدارانه خودداری نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای اطلاع رسانی استان و همچنین مصوبه ستاد گرامی داشت روز خبرنگار تمامی مسئولیت برگزاری این مراسم به عهده اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز است و تمامی ادارات و دستگاه ها موظف به همکاری با این اداره برای برگزاری هرچه شایسته این مراسم هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان خواستار همکاری هرچه بیشتر اهالی مطبوعات با مدیران فرهنگی استان برای برگزاری هرچه شایسته تر این مراسم شد.

انتهای پیام/62