سرویس استان‌های هنرآنلاین، دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با بیان اینکه ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ۳۱ شهریور ماه آخرین فرصت ارسال داستان به هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج است گفت: مهلت ارسال اثر به این دوسالانه تمدید نخواهد شد‌.

محمد بادپر با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون با استقبال بسیار خوب اهالی داستان از این دوسالانه روبه‌رو بوده‌ایم، افزود: تاکنون علاوه بر دریافت داستان از بیشتر استان‌های کشور، فارسی‌زبانان مقیم در کشورهایی چون ایتالیا، مالزی، هلند، امارات، سوئد، افغانستان و کانادا نیز برای ما داستان ارسال کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انتظار داریم دوستان عزیز ارسال داستان را به روز آخر موکول نکنند اما باید اذعان کرد حجم بسیاری از داستان‌ها در روزهای آخر برای ما ارسال می‌شود که همین کار را برای دوستان در گروه اجرایی مشکل می‌کند.

 بادپر با اعلام اینکه آمار دقیق و اسامی افراد شرکت کننده در هفتمین دوره در اولین فرصت بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال آثار منتشر خواهد شد، گفت: اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی هم در نیمه‌ی دوم مهرماه اعلام خواهد شد.

هفتمین دوسالانه داستان کوتاه "نارنج" به‌وسیله انجمن اهل قلم، موسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و با همیاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و همراهی مجموعه‌ نهادها و ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

الهه بهرامی