سرویس تئاتر هنرآنلاین: سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین از اجرای نمایشی جدیدی خبر داد و گفت: قرار است نمایش "من" را به زودی در تئاتر مولوی روی صحنه آورم. متن این اثر را به تازگی نوشته‌ام.

او در ادامه افزود: مدتی است تمرینات این نمایش را آغاز کرده‌ام. در نمایش "من" امیر شمس، شبنم دادخواه، مصطفی لطیفی‌خواه و غزاله توده‌زعیم به عنوان بازیگر حضور دارند. هنوز تاریخ اجرای این نمایش به صورت دقیق مشخص نیست و نمی‌دانم که چه زمانی قرار است آن را روی صحنه آورم اما مذاکراتی صورت گرفته تا این نمایش را پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرا کنیم.

نویسنده نمایشنامه "جتسیمانی" همچنین افزود: پیش از اینکه نمایشنامه‌های "جتسیمانی" و "من" را بنویسم یک نمایشنامه دیگری هم با عنوان "آدم برفی در تابستان" نوشته‌ام که بسیار به آن نیز علاقمندم اما آن نمایشمنامه را به خاطر اجرای نمایشنامه "جتسیمانی" نگه داشتم و دیگر سراغش نرفتم؛ اما همچنان به آن فکر می‌کنم. طرح این نمایشنامه را نوشته‌ و به تئاتر شهر ارائه داده‌ام.

پاکراه در ادامه درباره بازیگرانی که در نظر دارد در نمایش "آدم برفی در تابستان" ایفای نقش کنند، عنوان کرد: تعدادی بازیگر را مدنظر دارم اما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ام که بگویم قطعاً با این بازیگران همکاری خواهم کرد ولی گروه طراحی این نمایش نیز مانند دیگر کارهایم است؛ امیرحسین دوانی به عنوان طراح صحنه، مهدی فاتحی طراح پوستر و علی کوزه‌گر به عنوان طراح نور در این نمایش با من همکاری خواهند داشت. "آدم برفی در تابستان" برای من متنی است که بیشتر از دیگر متن‌هایم دوستش دارم.

او درباره نمایشنامه‌هایی که در دست چاپ و انتشار دارد، اظهار کرد: آخرین نمایشنامه‌ای که از من چاپ شد، "صور اسرافیل" بود و پس از آن دیگر هیچ نمایشنامه‌ای چاپ نکردم. قصد دارم که نمایشنامه‌های "جتسیمانی" و "من" را هم چاپ کنم ولی مشکلی که الان وجود دارد نشرها هستند. اوضاع نشرها در حال حاضر خوب نیست.