سرویس استان‌های هنرآنلاین: این هنرمند جوان و ٢٥ ساله، کارشناس معماری است اما به دلیل علاقه به فیلم سازی چند سالی است فعالیت خود را در این حیطه آغاز کرده است. جوادی در خصوص ایده شکل‌گیری فیلم‌نامه برف سیاه در حاشیه اکران فیلم گفت: احسان دهقانی از کارگردانان جوان شیراز سال‌ها دغدغه تولید یک فیلم داستانی با موضوعیت معضلات اجتماعی را داشتند و به واسطه آشنایی با روحیات و فعالیتم، سناریو آن را به من سپردند.

بهار جوادی افزود: زمانی که فیلم‌نامه به اتمام رسید کارگردان از من خواست که ایفاگر نقش اول فیلم هم باشم چراکه به روحیه و شخصیتم نزدیک بود.

این بازیگر جوان ادامه داد: "برف سیاه" بدون هیچ سرمایه‌گذار و با هزینه شخصی کلید زده شد فیلمی که به بیان یکی معضلات و آسیب اجتماعی می‌پردازد.

نویسنده "برف سیاه" با بیان اینکه این فیلم روایتگر داستان دختر دست‌فروشی است که تلاش می‌کند مخارج زندگی اعضای خانواده و پدر معتادش را تأمین کند، خاطرنشان کرد: این دختر دست‌فروش به شکلی ناخواسته درگیر ماجرای یک قتل می‌شود که با راهنمایی یکی از دوستانش تصمیم می‌گیرد به صورت غیر قانونی از کشور خارج شود و ...

جوادی گفت: این فیلم به مدت چندین ماه در ایران و آلمان تصویربرداری شد و پس از تدوین و مراحل آماده سازی، اولین اکران خصوصی خود را در سینما غزل تجربه کرد و با استقبال خوبی مواجه شد.

این هنرمند امیدوار است با دریافت مجوزهای لازم "برف سیاه" بتواند بر روی پرده نقره‌ای سینماها رفته و در جشنواره‌ها نیز حضور موفقی داشته باشد.

به گزارش هنر آنلاین از شیراز، عوامل این فیلم عبارت‌اند از تهیه‌کننده و کارگردان: احسان دهقان، مشاور کارگردان: دکتر نادر سامانیان، نویسنده: بهار جوادی، دستیار کارگردان: بهارجوادی، زهراصادقی، تدوین و صداگذاری: شیما پور سهم الدین، بازیگردان: احسان دهقانی، منشی صحنه: زهرا صادقی، گریم: آیدا عسگری و محمد دهقانی، تصویر بردار: غلامرضا خرسندی، دستیار تصویر: مسعود کباری، صدابردار: مجتبی عزت حقیقی، دکلمه: شهلا درزی، خواننده و آهنگساز: محمدفریدونی، روابط عمومی: محمد دهقانی، میکس و مستر: مجتبی اوجی، طراح صحنه و لباس: بهار جوادی، عکاس: عبدالکریم جوادی، دستیار صحنه و لباس: مهدی زحمتکشان، تدارکات وحمل و نقل: سامان عیدی وندی، بازیگران: بهار جوادی، زهرا صادقی، علی رضا نخجوانی، عباس طاهری، حسین امیری، محمد طاها امیری، سیده مهرنوش محمدی زاده، عرفان سامانیان، دردانه آزادی، هیلدا زارع، سامان عیدی وندی، مریم فضلی رودبالی، مهسا برومند، آیدا عسگری، امیدرضا عنبری، مهدی زحمتکشان، پارمیس عسگری، حدیث بزرگپور، مهدی دهقانی، علی گلشنی، شهلا‌ درزی، محمد البالو، علی محمودی، امیر جوکار، اکبر دلاور، علیرضا شرقی، امید حاذقی، فرشاد خرم فشانی، امید موسوی، رضا حسینی، غلامرضا خرسندی، محمد رئیسیو فاطمه غلامی، بازیگران آلمان: رسول جوادی، اولین هایدا و فرشاد زرگر؛ عوامل آلمان: تصویر بردار: احمد الحفار، دستیار تصویر: سامان زرگر و صدا بردار: فرشاد زرگر است.

 

الهه بهرامی